Heb je een vraag?

Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Wat is de levertijd?

Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, wordt je bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag verzonden. We houden je via e-mail op de hoogte van de levering. (Bestel je na 13:00 uur of in het weekend, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.) Bestellingen buiten Nederland hebben een afwijkende levertijd.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)