Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Wat doet jullie organisatie intern aan het Corona Virus?

Wij proberen naar eer en geweten en op instructies van de overheid zo goed mogelijk om te gaan met de huidige situatie van het Corona Virus. Om ons collega's te beschermen geven wij actief instructies voor persoonlijke hygiëne en bieden wij de middelen om dit te waarborgen. Waar mogelijk werken mensen vanuit huis en is iedere collega op kantoor en magazijn verspreidt op de werkvloer. Kom je iets ophalen? Dan laten wij maar 1 klant per keer naar binnen en zijn binnen hygiëne maatregelen getroffen. Het is alleen mogelijk om iets op te halen als er online besteld is en je een mail hebt gehad dat je bestelling klaar staat. Op deze manier kunnen wij de operatie gecontroleerd draaiende houden en waarborgen we, zoveel als mogelijk, de gezondheid van onze collega's en onze klanten.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)