Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Wat als ik niet thuis ben?

Is jouw bestelling een pakketlevering en is er niemand thuis? Dan proberen we je pakket af te geven bij de buren. Of bij een postNL-locatie in de buurt. Voor sommige zendingen kun je via de PostNL app de afleverlocatie wijzigen. Mocht je hierover vragen hebben neem dan contact op met PostNL. Als onze transporteur de zending opnieuw moet aanbieden op hetzelfde of op een ander afleveradres omdat er niemand aanwezig was, zullen wij namelijk de transportkosten nogmaals in rekening brengen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)