Heb je een vraag?

Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Retourneren

Wanneer mag je een product terugsturen?

We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. "Gewoon" is dus ook een goede reden! Lees alles over retourneren en onze retourvoorwaarden op onze retourvoorwaarden pagina.

Bekijken (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

We verzoeken je als eerste om het online-retourformulier in te vullen. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind je ook verdere instructies om je pakket te retourneren. Zonder aanmelding nemen we jouw retour niet in behandeling.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Hoe snel word ik terugbetaald na annulering?

Indien alles voldoet aan onze retourvoorwaarden worden de goederen geaccepteerd en zal onze administratie uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de producten terugstorten.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik bedrukte artikelen retourneren?

Producten die voorzien zijn van je eigen naam of logo kunnen wij niet retour nemen. Deze zijn speciaal voor jou gemaakt en vallen buiten onze retour mogelijkheden. Is er een klacht op een bedrukt artikel dan verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Bij gegronde klachten in samenspraak met de fabrikant komen wij er altijd uit.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

We verzoeken je als eerste om het online-retourformulier in te vullen. Je dient foto's van het beschadigde pakket toe te voegen als bijlage. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind je ook verdere instructies om je pakket te retourneren. Zonder aanmelding nemen we jouw retour niet in behandeling.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd: Elektronica waarvan de verzegeling is verbroken, gepersonaliseerde producten, op=op artikelen, bestellingen boven de 500 euro en speciaal voor jou bestelde producten.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik een product ruilen?

Dit is niet mogelijk. Wil je een ander product bestellen dan dien je het verkeerd bestelde product aan te melden als retour en vervolgens voor het juiste product een nieuwe bestelling te plaatsen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Waar kan ik mijn retour afgeven?

Na acceptatie van je retouraanmelding kun je het pakket afgeven bij een PostNL locatie of bij ons magazijn in Assen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Is retourneren gratis?

Wanneer de producten die je retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kun je het product, goed verpakt en op eigen kosten naar ons retourneren via een PostNL punt of via een andere transporteur die je eigen voorkeur heeft. Belangrijk is dat je het label gebruikt dat je van ons ontvangt. Dit zorgt ervoor dat jouw product dat je retour zendt zo snel mogelijk wordt verwerkt.  

Dit geldt alleen voor bestellingen die in Nederland zijn bezorgd.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt de retourvoorwaarden hier vinden.

Bekijk (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)