Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Is retourneren gratis?

Wanneer de producten die je retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kun je het product, goed verpakt en op eigen kosten naar ons retourneren via een PostNL punt of via een andere transporteur die je eigen voorkeur heeft. Belangrijk is dat je het formulier gebruikt dat je van ons ontvangt. Dit zorgt ervoor dat jouw product dat je retour zendt zo snel mogelijk wordt verwerkt.  

Dit geldt alleen voor bestellingen die in Nederland zijn bezorgd.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)