Heb je een vraag?

Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Corona Virus

In verband met het Corona Virus hebben wij intern maatregelen getroffen om onze collega's en klanten zo goed als mogelijk te beschermen tegen COVID-19. Hier vind je enige veel gestelde vragen en antwoorden.
Waarom duurt het tijdens een lockdown langer voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Niemand zit te wachten op een lockdown en een beperking van onze vrijheden. Op het moment dat de Nederlandse Overheid een 'lockdown' afkondigt voor bijvoorbeeld de Horeca worden Horecaondernemers creatief en gaan ze massaal over op takeaway verpakkingen.

Dit is een situatie die abrupt (persconferentie) voorkomt en onze organisatie direct extreem belast.

Het is daarom een enorme uitdaging om al die bestellingen nog dezelfde dag te verzenden met een vertraging van enkele dagen als gevolg. Wij begrijpen als geen ander dat je de geplaatste bestelling snel in huis wilt hebben en daarom doen wij alles wat mogelijk is om dit te organiseren. Wij hopen op je begrip in dergelijke situaties, want we willen onze klanten écht helpen. 

Waarom kan ik maar beperkt handschoenen bestellen?

Handschoenen zijn leverbaar in verschillende gradaties. De vraag naar categorie 3 (CAT III) handschoenen die bestand zijn tegen virussen en infecties is enorm gestegen. Wij trachten de bestellingen zo goed mogelijk te verdelen, daarom zijn deze producten beperkt te bestellen. Werk je in de horeca, als schilder of gewoon thuis en wil je eenvoudige bescherming voor de handen, dan vragen wij je om Categorie 1 (CAT I) handschoenen *Nitril Basic* of *Vinyl* te bestellen. Zo kan ook jij helpen om deze producten beschikbaar te houden voor de zorg en hulporganisaties die de CATIII handschoenen echt nodig hebben. Ook andere (hygiëne) producten kunnen beperkt te bestellen zijn als wij dat nodig achten.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Wat doet jullie organisatie intern aan het Corona Virus?

Wij proberen naar eer en geweten en op instructies van de overheid zo goed mogelijk om te gaan met de huidige situatie van het Corona Virus. Om ons collega's te beschermen geven wij actief instructies voor persoonlijke hygiëne en bieden wij de middelen om dit te waarborgen. Waar mogelijk werken mensen vanuit huis en is iedere collega op kantoor en magazijn verspreidt op de werkvloer. Kom je iets ophalen? Dan laten wij maar 1 klant per keer naar binnen en zijn binnen hygiëne maatregelen getroffen. Het is alleen mogelijk om iets op te halen als er online besteld is en je een mail hebt gehad dat je bestelling klaar staat. Op deze manier kunnen wij de operatie gecontroleerd draaiende houden en waarborgen we, zoveel als mogelijk, de gezondheid van onze collega's en onze klanten.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)