Heb je een vraag?

Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Bezorgen

Wat is de levertijd?

Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, wordt je bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag verzonden. We houden je via e-mail op de hoogte van de levering. (Bestel je na 13:00 uur of in het weekend, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.) Bestellingen buiten Nederland hebben een afwijkende levertijd.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Wat als ik niet thuis ben?

Is jouw bestelling een pakketlevering en is er niemand thuis? Dan proberen we je pakket af te geven bij de buren. Of bij een postNL-locatie in de buurt. Voor sommige zendingen kun je via de PostNL app de afleverlocatie wijzigen. Mocht je hierover vragen hebben neem dan contact op met PostNL. Als onze transporteur de zending opnieuw moet aanbieden op hetzelfde of op een ander afleveradres omdat er niemand aanwezig was, zullen wij namelijk de transportkosten nogmaals in rekening brengen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven. Eenmaal besteld en betaald is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan mijn bestelling in de avond bezorgd worden?

We bieden geen tijdslevering, houd voor de actuele bezorgtijd de track & trace in de gaten. Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Wat als mijn bestelling op pallets wordt bezorgd?

Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Zorg ervoor dat je aanwezig bent op het afleveradres op de dag van levering. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging dat je bestelling is verzonden.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?

Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, waar is de rest?

Wij verzenden jouw bestelling in de meeste gevallen compleet. De vervoerder doet zijn best om je bestelling in 1 keer te bezorgen. Echter, omdat het als pakkettendienst wordt aangeboden, kan het zijn dat jouw bestelling tijdens het sorteren verdeeld wordt in deelleveringen. Houd daarom ook goed de track & trace in de gaten. Hierin kun je de status per pakket inzien.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?

Dit is alleen mogelijk als dit staat aangegeven bij het afrekenen van jouw bestelling in de verzendopties.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik de aflevertijd wijzigen?

In principe niet maar afhankelijk van jouw bestelling zou je dit kunnen doen in je eigen PostNL app. Neem voor vragen hierover contact op met PostNL.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)