Het is op dit moment heel erg druk. De bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice kan daarom langer duren dan je van ons gewend bent. Hou daarom rekening met een vertraging van je bestelling van 2 a 3 werkdagen (België + 5 werkdagen). Kijk op onze klantenservice pagina voor meer informatie en check ook je track&trace infomatie als je bestelling verzonden is.

Heb je een vraag?

Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Wij zijn een moderne webwinkel en daarom bieden we je verschillende betalingsmogelijkheden. Onze betalingen gaan via MultiSafepay en op rekening via Billink. Je kan bij ons betalen met oa.

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Sofort banking
  • Vooruitbetaling per bank
  • PayPal (ook PayPal Express)
  • Creditcard
  • Achteraf op rekening via Billink (binnen 14 dagen tot € 500 bij particulieren en zakelijk tot € 2500)

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, achteraf betalen is mogelijk en wordt voor Disposable Discounter uitgevoerd door Billink. Dit betekent dat je een digitale factuur van Billink via e-mail ontvangt om je bestelling te betalen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Waar vind ik mijn facturen?

Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.

Bekijk (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Waarom is mijn betaling afgewezen?

Het kan gebeuren dat de betaallink verlopen is waardoor de betaling wordt afgewezen en de bestelling automatisch wordt geannuleerd. Wij verzoeken je de bestelling opnieuw te plaatsen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik BTW-vrij bestellen buiten Nederland?

Bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd kun je BTW vrij bestellen. Met een geldig BTW nummer wordt de BTW gelijk in mindering gebracht bij het afronden van je bestelling. Ga je zelf de producten naar het buitenland exporteren dan kun je de BTW terugvorderen nadat wij een export verklaring van je hebben ontvangen.

Bekijk (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik BTW-vrij bestellen buiten de Europese Unie?

Laat je je bestelling bezorgen in een land buiten de Europese Unie, dan wordt de BTW ook zonder geldig BTW nummer in mindering gebracht. Ga je zelf de producten naar het buitenland exporteren dan kun je de BTW terugvorderen nadat wij een export verklaring van je hebben ontvangen.

Bekijk(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)