Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden voor elke bestelling automatisch berekend aan de hand van gewicht en volume. De verzendkosten vind je na het invoeren van het afleveradres. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen je de kosten die bij andere aanbieders ‘verborgen’ zijn in hun producten bij ‘gratis’ leveringen, dit maakt ons transparant én de goedkoopste. Door goede afspraken met onze vervoerders zijn deze tarieven tevens extreem laag. Zo heb je altijd een top-deal!

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Hoe kan ik bestellen?

Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of e-mail. Wel kunnen wij je live assisteren via chat bij het plaatsen van een bestelling.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Ik ben iets vergeten te bestellen, wat nu?

Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om te annuleren. Uiteraard kun je in veel gevallen de bestelling wel retourneren of weigeren bij levering, zie hiervoor onze retourprocedure met voorwaarden.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)

Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen, wat nu?

Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. Heb je een verkeerd product besteld dan kun je dit product aanmelden als retour nadat je deze hebt ontvangen. Ook kun je het pakket weigeren aan de deur. Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Heb je een verkeerd adres opgegeven? Eenmaal besteld en betaald is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.

(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan hier contact met ons op.)