faq

Veelgestelde vragen

Wij ontvangen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vind je hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik bestellen?

Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of email. Wel kunnen wij je live assisteren bij het plaatsen van een bestelling.

Wat zijn de openingstijden?

In onze webwinkel plaatst je 24 uur per dag, 7 dagen per week je bestellingen

Hebben jullie een showroom of vertegenwoordiger

Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben wij geen showroom of vertegenwoordiger. In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Doordat wij investeren in duidelijk beeldmateriaal kun je producten goed beoordelen voordat je ze aankoopt. Telefonisch assisteren wij je graag en wanneer je producten wilt bekijken kun je samples opvragen. Op deze manier blijven wij keihard de goedkoopste!

De klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

Maandag t/m vrijdag: 9:15 - 17:00 uur

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend voor elke bestelling en deze vind je bij stap 2 in het afrekenproces voor alle artikelen die op dat moment in je winkelwagen zitten, voordat je daadwerkelijk afrekent. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen je de kosten die bij andere aanbieders ‘verborgen’ zijn in hun producten bij ‘gratis’ leveringen, dit maakt ons transparant én de goedkoopste. Door onze goede afspraken bij onze vervoerders zijn deze tarieven tevens extreem laag. Zo heb je ten alle tijden een top-deal!

Bezorgt Disposable Discounter ook buiten Nederland en België?

Ja! Buiten Nederland en België worden er ook verzendkosten in rekening gebracht met behulp van onze unieke ICT-software die dit specifiek berekend. Op de bestelpagina krijg je te zien wat de verzendkosten zijn voor je adres buiten Nederland of België.

Wat zijn de betalingsmethoden bij Disposable Discounter?

Op DisposableDiscounter.nl kun je ondermeer op deze manieren betalen:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Sofort banking
  • Vooruitbetaling per bank
  • PayPal (ook PayPal Express)
  • Creditcard
  • Achteraf op rekening via Billink (binnen 14 dagen tot € 500 bij particulieren en zakelijk tot € 2500)

Wat is de levertijd?

Als wij je bestelling en betaling voor 13:00 uur ontvangen, word je bestelling in de meeste gevallen binnen 1 werkdag bezorgd op afleveradressen in Nederland en België. We houden je via e-mail op de hoogte van de levering. Bestel je na 13:00 uur of in het weekend, dan word je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Je vind hier onze algemene voorwaarden op de webwinkel.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Stel je vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens openingstijden op 0859020564. We beantwoorden je vragen graag!