Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Retour sturen van een product

Retour sturen van een product

Wanneer mag je een product terugsturen?

Alleen vooraf aangemelde retouren via het online retourformulier worden behandeld. Deze kun je vinden in de "mijn retouren" pagina via jouw account. Gasten kunnen gebruik maken van deze link.

We geven je 14 dagen retourrecht op al onze producten. Dit is een service omdat als wij B2B leverancier niet wettelijk verplicht zijn retouren te accepteren. Je mag het binnen die 14 dagen aan ons retourneren als je niet tevreden bent. Echter, voor producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan die nodig zijn om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben jij aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht voor om kosten in rekening te brengen. Laat je binnen 5 werkdagen weten dat je van de koop afziet dan heb je na deze mededeling nog 14 dagen om de producten terug te sturen. Blijkt bij binnenkomst van de bestelling dat je verkeerde producten hebt besteld? De doos is door jou opengemaakt en de binnenverpakking is nog wel ongeopend? Ja, je mag dit product retourneren. Maak je ook de binnenverpakking of verzegeling open en gaat je de disposables daadwerkelijk testen, dan is de doos ‘gebruikt’ en behouden wij ons het recht voor de producten te weigeren voor retour. Omdat onze producten in aanraking komen met levensmiddelen kunnen wij de hygiene van geopende verpakkingen niet waarborgen. Je zult het product daarom moeten houden. Het te retourneren artikel dient goed te worden verpakt zodat het onbeschadigd bij ons aankomt. Geen stickers en/of plakband op de doos plakken. Tevens dient de verpakking onbeschreven te zijn. Ook OP=OP artikelen worden niet als retour geaccepteerd. Wil je toch weten hoe het product er uit ziet? Bestel dan een sample via onze sample aanvraag. Je kunt het product dan uitvoerig testen alvorens je het daadwerkelijk bestelt.


Indien je bestelt als consument houden wij ons aan de wettelijke garantie voor consumenten.

Aankoopbedrag terugstorten

Zodra wij de producten hebben ontvangen in ons eigen magazijn worden deze gecontroleerd. Elke doos wordt geïnspecteerd of de inhoud nog correct is verpakt en de dozen onbeschreven zijn. Indien alles voldoet aan onze eisen voor retour worden de goederen geaccepteerd en zal onze administratie uiterlijk binnen 14 dagen de gelden van de producten aan je terug storten.

Bedrukkingen

Producten die voorzien zijn van je eigen naam of logo kunnen wij niet retour nemen. Deze zijn speciaal voor jou gemaakt en vallen buiten onze retour mogelijkheden. Is er een klacht op een bedrukt artikel dan verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Bij gegronde klachten in samenspraak met de fabrikant komen wij er altijd uit.

Neem a.u.b. contact op voor al je vragen. We zijn telefonisch bereikbaar via 085-9020564 of via het: contactformulier