Retour sturen van een product


Retourproces

 •  Meld binnen 5 werkdagen na ontvangst dat je de koop wilt ontbinden, waarna je nog 14 dagen hebt om het product terug te sturen.
 •  Zorg ervoor dat het product goed verpakt is en onbeschadigd bij ons aankomt. Geen stickers, pakband of beschrijvingen op de doos.

 •  Retouren worden alleen geaccepteerd als ze vooraf zijn aangemeld via ons online retourformulier, te vinden op de 'Mijn Retouren' pagina in je account.
 •  Heb je als gast besteld? Dan kan je gebruik maken van deze retourlink.
 •  Wij bieden een retourtermijn van 14 dagen als extra service. Dit geldt voor al onze producten, ondanks dat wij als B2B-leverancier niet wettelijk verplicht zijn om retouren te accepteren.
 •  OP=OP artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
 •  Retouren vanuit landen buiten de Benelux worden niet geaccepteerd.
 •  Bulkbestellingen of orders met een waarde van meer dan €500 (exclusief btw, toeslagen en heffingen) komen niet in aanmerking voor retour.
 •  Wil je een product vooraf testen? Vraag dan een sample aan via onze sample-aanvraagservice.

    Indien je bestelt als consument houden wij ons aan de wettelijke garantie voor consumenten.


Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld?
 •  Ja, je mag het retourneren: De doos is geopend, maar de binnenverpakking en verzegeling zijn nog intact.
 •  Nee, je mag het niet retourneren: De binnenverpakking of verzegeling is geopend en de disposables zijn getest. Wij behouden ons het recht voor om producten te weigeren voor retour.
     Aangezien onze producten in contact komen met levensmiddelen, kunnen we de hygiëne van geopende verpakkingen niet garanderen.

    Let op: Producten met schade of gebruikssporen die verder gaan dan nodig is om het product te beoordelen, kunnen gedeeltelijk of geheel worden geweigerd. In dat geval kunnen kosten in rekening
    worden gebracht.


Gepersonaliseerde producten

 •  Artikelen met een persoonlijke bedrukking (zoals naam of logo) kunnen niet geretourneerd worden, omdat ze speciaal voor jou zijn gemaakt.
 •  Heb je een klacht over een bedrukt artikel? Neem dan contact met ons op. Bij gegronde klachten werken wij samen met de fabrikant aan een oplossing.


Terugbetaling van het aankoopbedrag

Na ontvangst van de retour wordt het product gecontroleerd. Als het voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt de retour geaccepteerd en storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.


Vragen?

Neem contact op met ons via telefoon: 085-9020564 of ons contactformulier