Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Levering & Levertijd

Levering & Levertijd

Bestellingen die voor 13.00 uur op werkdagen bij ons binnenkomen en zijn voldaan worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Mocht een product niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met je op om de indicatie van levertijd aan te geven. Gelukkig komt dit niet vaak voor!

Verzendkosten in Nederland en België

Voor bestellingen via onze webwinkel brengen wij verzendkosten in rekening omdat wij graag transparant naar je willen zijn. Elke zending in Europa brengt namelijk vrachtkosten met zich mee die door iedereen ook écht betaald worden. Doordat wij met uniek ICT-systeem werken en hele scherpe tarieven voor verzending hanteren, kunnen wij deze kosten voor jou fors beperken. Des te meer je bij ons afneemt des te lager is de prijs voor de producten. De verzendkosten worden bepaald aan de hand van de producten in je winkelwagen. Voordat je daadwerkelijk bij ons afrekent zie je de kosten voor die betreffende zending duidelijk in beeld.

Verzendkosten buiten Nederland en België

Bestel je producten met een zending buiten Nederland of België? Dan worden er tijdens het afrekenen ook verzendkosten getoond naar het specifieke land waar je naartoe wilt zenden en deze kosten worden ook automatisch berekend. Wij leveren onze producten over de gehele wereld!

PostNL

Pakketten versturen wij standaard met PostNL.

PostNL stuurt een e-mail met een track-and-tracenummer en een bezorgdatum en –tijd (dagdeel) naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Eventueel kun je het bezorgmoment aanpassen via de PostNL-website of hun app.

De bezorgers van PostNL werken op maandag t/m zaterdag.

Pallet zendingen

Is je bestelling groter dan slechts een paar dozen? Dan versturen we het via vervoerder Ben Becker Logistics of PostNL Cargo. De bezorgers van Ben Becker komen 1 keer bij je langs. Ben je niet thuis dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor bezorging. Ben je wederom niet thuis dan brengen wij de verzendkosten nogmaals in rekening. Je kunt aangeven tijdens het bestelproces dat je van te voren gebeld wilt worden. De chauffeur neemt dan voor de levering contact met je op.

De bezorgers van Ben Becker Logistics werken op maandag t/m vrijdag.

Vertraging van je bestelling

Via de Track&Trace code die je ontvangt met Post NL via e-mail zie je exact wanneer we je bestelling gaan leveren. Helaas komt het wel eens voor dat een pakket vertraging oploopt bij de pakketbezorger. Bijvoorbeeld door een foute sortering van je pakket bij Ben Becker of een vrachtwagen van PostNL met een klapband. Nee, dit is geen fabel. Helaas kunnen wij hier niks aan doen, maar we gaan er wel voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd.

Heb je speciale wensen?

Geef het a.u.b. aan in het opmerkingenveld op de bestelpagina of neem direct na het bestellen contact met ons op.