Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

SAMEN STAAN WE STERK

Klantenservice

 

Samples Bestellen
Kan ik een voorbeeld ontvangen?
Ja, in de meeste gevallen kan dat! Onze producten zijn speciaal geselecteerd op kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en uitstraling. Wij snappen dat je het product wat je groot wilt inkopen van tevoren ...
Hoe vraag ik proefmonsters aan?
Je kunt proefmonsters bestellen door het product "Proefmonsters" met art. nr. 9999 in onze webshop te bestellen. Na het plaatsen van de bestelling vragen wij je een lijstje samen te stellen met de artikelen...
Kost dit geld?
Ja, wij vragen €10.56 voor het verzamelen, verpakken en het versturen van de proefmonsters. Let op: buiten de Benelux gelden additionele verzendkosten. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan <...
Wanneer kan ik mijn proefmonsters verwachten?
Samples verzamelen kost even tijd. Natuurlijk proberen wij de samples zo snel mogelijk te verzamelen. Wij proberen je bestelling binnen circa 5 werkdagen te verzenden. Zodra je bestelling ons magazijn...
Bekijk alles
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of e-mail. Wel kunnen wij je live assisteren via chat bij het plaatsen van een bestelling. (Heeft...
Ik ben iets vergeten te bestellen, wat nu?
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem...
Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen, wat nu?
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. Heb je een verkeerd product besteld dan ...
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden voor elke bestelling automatisch berekend aan de hand van gewicht en volume. De verzendkosten vind je na het invoeren van het afleveradres. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen...
Bekijk alles