Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten!

Graag verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij zullen je klacht dan in behandeling nemen en met een mogelijke oplossing komen. Omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze service is luisteren naar je wensen en opmerkingen erg belangrijk, immers we zijn er voor jou en wij willen wij dat je bij ons terugkomt met een (grote) glimlach!

Een klacht doorgeven

We raden je aan om je bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heb je naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders toch een klacht?

Laat het ons dan weten door contact op te nemen via ons contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@disposablediscounter.nl

Je helpt ons door je klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Vermeld bij de klacht ook om welke producten, leveringen, mogelijk oorzaak of andere zaken het gaat zodat wij direct kunnen schakelen. Maak indien nodig foto’s of een video om ons een zo goed mogelijk beeld te geven. Wij zullen je per email op de hoogte houden van de klacht. Je mag altijd rekenen op een vlotte reactie: we proberen je klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.