Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten!

Graag verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij zullen je klacht dan in behandeling nemen en met een mogelijke oplossing komen. Omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze service is luisteren naar je wensen en opmerkingen erg belangrijk, immers we zijn er voor jou en wij willen wij dat je bij ons terugkomt met een (grote) glimlach!

Een klacht doorgeven

We raden je aan om je bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heb je naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders toch een klacht?

Laat het ons dan weten door contact op te nemen via ons contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar [email protected]

Je helpt ons door je klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Vermeld bij de klacht ook om welke producten, leveringen, mogelijk oorzaak of andere zaken het gaat zodat wij direct kunnen schakelen. Maak indien nodig foto’s of een video om ons een zo goed mogelijk beeld te geven. Wij zullen je per email op de hoogte houden van de klacht. Je mag altijd rekenen op een vlotte reactie: we proberen je klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.