Validate your login
Inloggen
Geregistreerde klanten
Creëer een nieuw account
Wachtwoord vergeten
Of log in met
Help Center
Account
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'. ...
Je kunt je aanmelden door onderaan de pagina je e-mailadres in te vullen en vervolgens op aanmelden te klikken of door in je account naar 'Mijn abonnementen' te gaan en daar de 'Algemene inschrijving' ...
Ga naar je accountpagina en klik op 'Mijn abonnementen'. Deselecteer 'Algemene inschrijving' en klik vervolgens op 'Opslaan' om je uit te schrijven. Ook is het mogelijk om jezelf uit te schrijven door...
Bestellen
Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of e-mail. Wel kunnen wij je live assisteren via chat bij het plaatsen van een bestelling.
(Heeft...
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen.
(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem...
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. Heb je een verkeerd product besteld dan ...
De verzendkosten worden voor elke bestelling automatisch berekend aan de hand van gewicht en volume. De verzendkosten vind je na het invoeren van het afleveradres. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen...
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om te annuleren. Uiteraard kun je in veel gevallen de bestelling wel retourneren of weigeren bij levering, zie hiervoor onze ...
Bestellijst
Je bestellijst is het ronde icoontje met het lijstje rechtsboven op de pagina, naast de winkelwagen. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
De bestellijst is een soort favorietenlijst die je kunt samenstellen met producten die je het meest gebruikt of bestelt. Deze bestellijst maakt het elke keer opnieuw zoeken naar de juiste producten overbodig...
Heel simpel, bij elk product zie je een plus tekentje met het woord bestellijst , klik op het plusje om het product aan je bestellijst toe te voegen. Het verwijderen van producten kan door naar je bestellijst...
Bezorgen
Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, wordt je bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag verzonden. We houden je via e-mail op de hoogte van de levering. (Bestel...
Is jouw bestelling een pakketlevering en is er niemand thuis? Dan proberen we je pakket af te geven bij de buren. Of bij een postNL-locatie in de buurt. Voor sommige zendingen kun je via de PostNL app...
Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven. Eenmaal besteld en betaald is het...
We bieden geen tijdslevering, houd voor de actuele bezorgtijd de track & trace in de gaten. Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd.
(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem...
Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Zorg ervoor dat je aanwezig bent op het afleveradres op de dag van levering. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging dat je bestelling...
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Wij verzenden jouw bestelling in de meeste gevallen compleet. De vervoerder doet zijn best om je bestelling in 1 keer te bezorgen. Echter, omdat het als pakkettendienst wordt aangeboden, kan het zijn ...
Dit is alleen mogelijk als dit staat aangegeven bij het afrekenen van jouw bestelling in de verzendopties.
(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
In principe niet maar afhankelijk van jouw bestelling zou je dit kunnen doen in je eigen PostNL app. Neem voor vragen hierover contact op met PostNL. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Betalen
Wij zijn een moderne webwinkel en daarom bieden we je verschillende betalingsmogelijkheden. Onze betalingen gaan via MultiSafepay en op rekening via Billink. Je kan bij ons betalen met oa.
iDeal...
Ja, op rekening betalen is mogelijk en wordt voor Disposable Discounter uitgevoerd door Billink. Dit betekent dat je een digitale factuur van Billink via e-mail ontvangt om je bestelling te betalen. De...
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken...
Het kan gebeuren dat de betaallink verlopen is waardoor de betaling wordt afgewezen en de bestelling automatisch wordt geannuleerd. Wij verzoeken je de bestelling opnieuw te plaatsen. (Heeft dit je vraag...
Bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd kun je BTW vrij bestellen. Met een geldig BTW nummer wordt de BTW gelijk in mindering gebracht bij het afronden van je bestelling. Ga je zelf de...
Laat je je bestelling bezorgen in een land buiten de Europese Unie, dan wordt de BTW ook zonder geldig BTW nummer in mindering gebracht. Ga je zelf de producten naar het buitenland exporteren dan kun ...
Retourneren
We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. “ Gewoon” is dus ook een goede reden!
We accepteren alleen retouren die vooraf online zijn aangemeld. Die link staat op de retouren...
Je dient de aanvraag altijd online te doen via de website. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind...
Indien alles voldoet aan onze retourvoorwaarden worden de goederen geaccepteerd en zal onze administratie uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de producten terugstorten. (Heeft dit je vraag...
Producten die voorzien zijn van je eigen naam of logo kunnen wij niet retour nemen. Deze zijn speciaal voor jou gemaakt en vallen buiten onze retour mogelijkheden. Is er een klacht op een bedrukt artikel...
We verzoeken je als eerste om het online-retourformulier in te vullen. Je dient foto's van het beschadigde pakket toe te voegen als bijlage. Je kunt je retour ...
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd: Elektronica waarvan de verzegeling is verbroken, gepersonaliseerde producten, op=op artikelen, bestellingen boven de 500 euro en speciaal voor ...
Dit is niet mogelijk. Wil je een ander product bestellen dan dien je het verkeerd bestelde product aan te melden als retour en vervolgens voor het juiste product een nieuwe bestelling te plaatsen. (Heeft...
Na online acceptatie van je retouraanmelding kun je het pakket afgeven bij een PostNL locatie of andere transporteur of bij ons magazijn in Assen.(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Wanneer de producten die je retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kun je het product, goed verpakt en op eigen kosten naar ons retourneren via een PostNL punt of via een ...
Je kunt de retourvoorwaarden hier vinden. ...
Algemene vragen
Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben wij geen showroom of vertegenwoordiger. In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Doordat wij investeren...
In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Toch kan het voorkomen dat je een érg grote klant bent en persoonlijk met ons in gesprek wil. Neem in dat geval...
Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten!
Graag verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij zullen je klacht...
Nog goedkoper? Wij zijn al keihard de goedkoopste. Bij sommige producten profiteer je wel van nog scherpere prijzen als je per pallet afneemt. Wanneer dit zo is dan wordt dit aangegeven bij de prijs ...
Dat kan! Veel van onze disposables kun je laten bedrukken met je eigen logo of ontwerp. Op onze 'Bedrukt' pagina kun je direct zien welke disposables je kunt laten bedrukken en wat het je gaat kosten. ...
Samples Bestellen
Ja, in de meeste gevallen kan dat! Onze producten zijn speciaal geselecteerd op kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en uitstraling. Wij snappen dat je het product wat je groot wilt inkopen van tevoren ...
Je kunt proefmonsters bestellen door het product "Proefmonsters" met art. nr. 9999 in onze webshop te bestellen. Na het plaatsen van de bestelling vragen wij je een lijstje samen te stellen met de artikelen...
Ja, wij vragen €10.56 voor het verzamelen, verpakken en het versturen van de proefmonsters. Let op: buiten de Benelux gelden additionele verzendkosten.
(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Samples verzamelen kost even tijd. Natuurlijk proberen wij de samples zo snel mogelijk te verzamelen. Wij proberen je bestelling binnen circa 5 werkdagen te verzenden. Zodra je bestelling ons magazijn...
Ja, je kan van maximaal 10 verschillende producten één proefmonster bestellen. Wil je toch meer proefmonsters ontvangen, neem dan even contact met ons op!
(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan...
Cookie Name | Cookie Provider | Cookie Description | Cookie levensduur | Cookie Type |
---|---|---|---|---|