Heb je een vraag?
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken en downloaden.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres.
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'.
De allerlaagste prijs!
Voor ruim 10.000 producten

Help Center

 

Account
Mijn gegevens zijn gewijzigd, waar kan ik dat aanpassen?
Je kunt je gegevens wijzigen in je account bij accountoverzicht onder het kopje 'Mijn account'. ...
Hoe ontvang ik jullie nieuwsbrieven?
Je kunt je aanmelden door onderaan de pagina je e-mailadres in te vullen en vervolgens op aanmelden te klikken of door in je account naar 'Mijn abonnementen' te gaan en daar de 'Algemene inschrijving' ...
Hoe kan ik mijzelf uitschrijven voor de nieuwsbrieven?
Ga naar je accountpagina en klik op 'Mijn abonnementen'. Deselecteer 'Algemene inschrijving' en klik vervolgens op 'Opslaan' om je uit te schrijven. Ook is het mogelijk om jezelf uit te schrijven door...
Bekijk alles
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Je plaatst je bestellingen altijd via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of e-mail. Wel kunnen wij je live assisteren via chat bij het plaatsen van een bestelling. (Heeft...
Ik ben iets vergeten te bestellen, wat nu?
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem...
Ik heb een fout gemaakt tijdens het bestellen, wat nu?
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen. Heb je een verkeerd product besteld dan ...
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden voor elke bestelling automatisch berekend aan de hand van gewicht en volume. De verzendkosten vind je na het invoeren van het afleveradres. Gratis verzenden bestaat niet, wij tonen...
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om te annuleren. Uiteraard kun je in veel gevallen de bestelling wel retourneren of weigeren bij levering, zie hiervoor onze ...
Bekijk alles
Bestellijst
Waar vind ik mijn bestellijst?
Je bestellijst is het ronde icoontje met het lijstje rechtsboven op de pagina, naast de winkelwagen. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Wat is de bestellijst?
De bestellijst is een soort favorietenlijst die je kunt samenstellen met producten die je het meest gebruikt of bestelt. Deze bestellijst maakt het elke keer opnieuw zoeken naar de juiste producten overbodig...
Hoe gebruik ik de bestellijst?
Heel simpel, bij elk product zie je een plus tekentje met het woord bestellijst , klik op het plusje om het product aan je bestellijst toe te voegen. Het verwijderen van producten kan door naar je bestellijst...
Bekijk alles
Bezorgen
Wat is de levertijd?
Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, wordt je bestelling in de meeste gevallen dezelfde dag verzonden. We houden je via e-mail op de hoogte van de levering. (Bestel...
Wat als ik niet thuis ben?
Is jouw bestelling een pakketlevering en is er niemand thuis? Dan proberen we je pakket af te geven bij de buren. Of bij een postNL-locatie in de buurt. Voor sommige zendingen kun je via de PostNL app...
Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
Wij versturen je bestelling binnen Nederland en België naar het adres dat je opgeeft bij je bestelling. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven. Eenmaal besteld en betaald is het...
Kan mijn bestelling in de avond bezorgd worden?
We bieden geen tijdslevering, houd voor de actuele bezorgtijd de track & trace in de gaten. Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem...
Wat als mijn bestelling op pallets wordt bezorgd?
Pallet zendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Zorg ervoor dat je aanwezig bent op het afleveradres op de dag van levering. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging dat je bestelling...
Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?
Ja! We bezorgen in nagenoeg alle landen ter wereld. De verzendkosten worden getoond in de stap na het invoeren van het afleveradres. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, waar is de rest?
Wij verzenden jouw bestelling in de meeste gevallen compleet. De vervoerder doet zijn best om je bestelling in 1 keer te bezorgen. Echter, omdat het als pakkettendienst wordt aangeboden, kan het zijn ...
Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?
Dit is alleen mogelijk als dit staat aangegeven bij het afrekenen van jouw bestelling in de verzendopties. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Kan ik de aflevertijd wijzigen?
In principe niet maar afhankelijk van jouw bestelling zou je dit kunnen doen in je eigen PostNL app. Neem voor vragen hierover contact op met PostNL. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Bekijk alles
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Wij zijn een moderne webwinkel en daarom bieden we je verschillende betalingsmogelijkheden. Onze betalingen gaan via MultiSafepay en op rekening via Billink. Je kan bij ons betalen met oa. iDeal...
Kan ik ook op rekening betalen?
Ja, op rekening betalen is mogelijk en wordt voor Disposable Discounter uitgevoerd door Billink. Dit betekent dat je een digitale factuur van Billink via e-mail ontvangt om je bestelling te betalen. De...
Waar vind ik mijn facturen?
Deze kun je vinden door in je account naar 'Mijn bestellingen' te gaan en te klikken op 'Bekijk bestelling' van de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien of downloaden. Hier kun je de factuur bekijken...
Waarom is mijn betaling afgewezen?
Het kan gebeuren dat de betaallink verlopen is waardoor de betaling wordt afgewezen en de bestelling automatisch wordt geannuleerd. Wij verzoeken je de bestelling opnieuw te plaatsen. (Heeft dit je vraag...
Kan ik BTW-vrij bestellen buiten Nederland?
Bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd kun je BTW vrij bestellen. Met een geldig BTW nummer wordt de BTW gelijk in mindering gebracht bij het afronden van je bestelling. Ga je zelf de...
Kan ik BTW-vrij bestellen buiten de Europese Unie?
Laat je je bestelling bezorgen in een land buiten de Europese Unie, dan wordt de BTW ook zonder geldig BTW nummer in mindering gebracht. Ga je zelf de producten naar het buitenland exporteren dan kun ...
Bekijk alles
Retourneren
Wanneer mag je een product terugsturen?
We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. “ Gewoon” is dus ook een goede reden! We accepteren alleen retouren die vooraf online zijn aangemeld. Die link staat op de retouren...
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je dient de aanvraag altijd online te doen via de website. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind...
Hoe snel word ik terugbetaald na retournering?
Indien alles voldoet aan onze retourvoorwaarden worden de goederen geaccepteerd en zal onze administratie uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de producten terugstorten. (Heeft dit je vraag...
Kan ik bedrukte artikelen retourneren?
Producten die voorzien zijn van je eigen naam of logo kunnen wij niet retour nemen. Deze zijn speciaal voor jou gemaakt en vallen buiten onze retour mogelijkheden. Is er een klacht op een bedrukt artikel...
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
We verzoeken je als eerste om het online-retourformulier in te vullen. Je dient foto's van het beschadigde pakket toe te voegen als bijlage. Je kunt je retour ...
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd: Elektronica waarvan de verzegeling is verbroken, gepersonaliseerde producten, op=op artikelen, bestellingen boven de 500 euro en speciaal voor ...
Kan ik een product ruilen?
Dit is niet mogelijk. Wil je een ander product bestellen dan dien je het verkeerd bestelde product aan te melden als retour en vervolgens voor het juiste product een nieuwe bestelling te plaatsen. (Heeft...
Waar kan ik mijn retour afgeven?
Na online acceptatie van je retouraanmelding kun je het pakket afgeven bij een PostNL locatie of andere transporteur of bij ons magazijn in Assen.(Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Is retourneren gratis?
Wanneer de producten die je retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kun je het product, goed verpakt en op eigen kosten naar ons retourneren via een PostNL punt of via een ...
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt de retourvoorwaarden hier vinden. ...
Bekijk alles
Algemene vragen
Hebben jullie een showroom?
Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden hebben wij geen showroom of vertegenwoordiger. In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Doordat wij investeren...
Hebben jullie een vertegenwoordiger?
In onze moderne samenleving is een bezoek van een vertegenwoordiger steeds meer overbodig. Toch kan het voorkomen dat je een érg grote klant bent en persoonlijk met ons in gesprek wil. Neem in dat geval...
Ik heb een klacht, wat nu?
Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten! Graag verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij zullen je klacht...
Kan ik extra korting krijgen?
Nog goedkoper? Wij zijn al keihard de goedkoopste. Bij sommige producten profiteer je wel van nog scherpere prijzen als je per pallet afneemt. Wanneer dit zo is dan wordt dit aangegeven bij de prijs ...
Kan ik disposables laten bedrukken met mijn logo?
Dat kan! Veel van onze disposables kun je laten bedrukken met je eigen logo of ontwerp. Op onze 'Bedrukt' pagina kun je direct zien welke disposables je kunt laten bedrukken en wat het je gaat kosten. ...
Bekijk alles
Samples Bestellen
Kan ik een voorbeeld ontvangen?
Ja, in de meeste gevallen kan dat! Onze producten zijn speciaal geselecteerd op kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en uitstraling. Wij snappen dat je het product wat je groot wilt inkopen van tevoren ...
Hoe vraag ik proefmonsters aan?
Je kunt proefmonsters bestellen door het product "Proefmonsters" met art. nr. 9999 in onze webshop te bestellen. Na het plaatsen van de bestelling vragen wij je een lijstje samen te stellen met de artikelen...
Kost dit geld?
Ja, wij vragen €10.56 voor het verzamelen, verpakken en het versturen van de proefmonsters. Let op: buiten de Benelux gelden additionele verzendkosten. (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan ...
Wanneer kan ik mijn proefmonsters verwachten?
Samples verzamelen kost even tijd. Natuurlijk proberen wij de samples zo snel mogelijk te verzamelen. Wij proberen je bestelling binnen circa 5 werkdagen te verzenden. Zodra je bestelling ons magazijn...
Is er een maximaal aantal te bestellen proefmonsters?
Ja, je kan van maximaal 10 verschillende producten één proefmonster bestellen. Wil je toch meer proefmonsters ontvangen, neem dan even contact met ons op! (Heeft dit je vraag niet beantwoord? Neem dan...
Bekijk alles